Op herhaling: Indonesië 2014

23 augustus 2014 - Heythuysen, Nederland

In 2013 zouden we gaan genieten van een mooie rondreis door Java en Bali.

Helaas zorgde een onverwachte ziekenhuisopname in Yogyakarta ervoor dat we deze reis moesten afbreken waardoor we wel veel van Java hebben gezien maar nog niets van Yogya en van Bali. Daarom trekken we dit jaar weer de stoute (berg)schoenen aan en gaan we op herhaling. Het 2e gedeelte van de vorige reis wordt nu hervat maar voor die tijd gaan we in plaats van naar Java nu naar Sumatra dat een mooie reis door o.a. de jungle beloofd te worden met hopelijk  o.a. een ontmoeting met de oerang oetang. Wat 't nog meer wordt kun je volgen op ons reisblog die we dit keer aanmaken. Wil je die volgen dan kun je je hiervoor op deze blog aanmelden.

Donderdag vertrekken we en de komende dagen is het genieten van de laatste voorbereidingen.

1. Peter:
    23 augustus 2014
    Sjoene reis en kom gezondj truk
  2. Presser:
    23 augustus 2014
    maak deze vakantie gezond en wel af,en ga dan niet in apen heul wonen.

h&m
  3. Pierre & Margriet:
    23 augustus 2014
    Wij wensen jullie een geweldige vakantie toe, geniet ervan, en we zullen jullie zeker volgen om onze reis nog een beetje her te beleven.
    Pierre & Margriet
  4. Presser:
    23 augustus 2014
    Heel veel plezier en geniet van een mooie vakantie en kom gezond en wel terug .har en Mien .
  5. Henk en Riek:
    24 augustus 2014
    MIA EN KOOS

Een hele fijne vakantie en nu beter dan de vorige keer, geniet ervan.
    We zullen jullie zeker volgen, Gr.Henk en Riek
  6. TruKe.:
    24 augustus 2014
    Mia & koos,
    Deze keer meer succes, een hele fijne avontuurlijke vakantie voor jullie en... kom gezond weer terug.
    Knoefel Kees & Truus.
  7. Sam:
    25 augustus 2014
    Hiel vaol plezeer leve miko !
  8. Lisette heuts:
    26 augustus 2014
    Koos en Mia, völ plezeer same, kiek good oet!
  9. Rens en Leny:
    Mia en Koos,
    We gaan jullie volgen en zijn benieuwd naar de verhalen! Geniet ervan!
  10. Jan, Linda, Sara en Isis:
    26 augustus 2014
    Hiel veul plezeer, geniet dervan. Ein gooi reis.
  11. Sjra en ine:
    28 augustus 2014
    Koos en mia;n hele goede reis,geniet van t moois en laat snel wat horen/zien.