Dag 20 Ubud-Sanur

16 september 2014 - Sanur, Indonesië

Vanmorgen afscheid genomen van Bali Spirit, waar we de afgelopen 3 dagen waren. Om 11u vertrekken we naar Sanur voor een autorit van een klein uurtje. Onze chauffeur weet ons te strikken voor een tour naar de rotstempel Pura Luhur Ulu Watu maar niet voordat we onderhandeld hebben over de prijs. Nadat we ons hebben geïnstalleerd verkennen we het hotelterrein en het mooie strand en we worden al snel herkend door Maarten en Lieke van de Goor die aan het strand liggen en hier al 2 dagen zijn. We besluiten 's avonds samen naar het centrum te gaan om iets te eten en het wordt een gezellig avondje met livemuziek en o.a veel uitwisseling van elkaars vakantie tot nu toe. Tegen half elf zijn we weer 'thuis' en sluiten onze eerste dag op Sanur af.

1. Petra:
    17 september 2014
    mooie foto's en verhalen! groetjes
  2. Pierre & Margriet:
    Ga nog lekker genieten van jullie laatste dagen in hotel puri Santrian als we jullie verhalen lezen en de foto's bekijken krijgen we heimwee en willen weer terug naar Indonesië
  3. Ton:
    17 september 2014
    Wij ook! Geweldig....geniet ervan!