Dag 22 en 23 Sanur

19 september 2014 - Sanur, Indonesië

We hebben gisteren, vandaag en zelfs morgen bewust niks op het programa staan, dus we houden ons de langste tijd van de dag op aan het strand en het zwembad. Al vroeg in de morgen, na het ontbijt staat de zon al hoog aan de hemel en is de temperatuur al flink opgelopen. Gisteren hebben we Lieke en Maarten uitgezwaaid toen ze om 17.30u werden opgehaald voor hun reis terug naar Nederland. Wanneer om 20.45u een vliegtuig over ons hotel vliegt zwaaien we nog even (ze hebben beloofd terug te zwaaien maar ja t is een beetje ver af dus we kunnen niet zien of ze woord houden ha ha). Vandaag maken we een strandwandeling en genieten volop van de omgeving: zon, zee en strand. Wat wil je nog meer! En eindelijk tijd om eens dat boek te lezen dat we de hele vakantie al meeslepen. Nog 1,5 dag te gaan dus dat boek uitlezen zal wel geen probleem zijn. Ondertussen nog genieten van alle lekkere eten en op gepaste tijd een Bintang of vers fruitsap en dan vliegt de tijd vanzelf. De tempel Tanah Lot zal moeten wachten tot een volgende bezoek want nu willen we gewoon onze vakantie afsluiten met heerlijk niks doen. En dat kan soms ook heel fijn zijn!