Dag 24 Sanur

20 september 2014 - Sanur, Indonesië

Onze laatste hele dag in Sanur beginnen we met een vroeg ontbijt met uitzicht op het strand en een lekker zeebriesje. Hierna installeren we ons op een loungebed om de rest van de morgen van de zon en omgeving te genieten.  Om 13u maken we nog gebruik van een gratis voet-/rugmassage van een half uur en daarna nog even op pad voor de laatste souvenirs. Gisterenavond troffen we toevallig een bekende chauffeur, t.w. Coni, en ondanks dat we geen plannen meer hadden besluiten we om vandaag met hem naar Tanah Lot te gaan. Dit is een zeer bekende zeetempel, waar de zonsondergang voor heel veel toeristen een trekpleister is. Bovendien werd hier in 2013 de miss world verkiezing gehouden waar veel over te doen is geweest. De autorit er heen duurt bijna 1,5u maar hier krijgen we geen spijt van. De golven slaan behoorlijk tegen de rotsen van de tempel en we krijgen dan ook net als vele anderen natte voeten. We zoeken een plek om mooie foto's van de zonsondergang te maken en om 18.10u is het al allemaal voorbij. Het was prachtig om te zien en beslist de moeite waard! Terug naar Sanur, waar we om 20u aankomen en nog ergens iets gaan eten en drinken. Dus toch weer een actieve dag maar morgen hebben we nog een paar uurtjes om te relaxen en onze vakantie zonnig af te sluiten.

1. Presser:
    20 september 2014
    kom weer bruin en gezond terug.
  2. Ton:
    20 september 2014
    Mooie foto's!
  3. Pierre & Margriet:
    21 september 2014
    Jammer dat jullie vakantie er bijna op zit we vinden het leuk om jullie verhalen te lezen en weer andere dingen te zien als wat wij gedaan hebben voor ons staat vast dat we zeker nog een keer terug gaan naar Indonesië we wensen jullie een goede terug vlucht en hopelijk genieten jullie nog lang na van deze mooie reis wij doen het nog steeds.
  4. Door:
    21 september 2014
    Ans en ik hebben net de foto's gekeken en ze vind het leuk.
    Toch zegt ze zelf liever in een huisje op vakantie te gaan.
    Ze ziet het wel meteen allemaal.
    Ans vraagt hoe laat jullie vertrekken en lekker slapen in het vliegtuig zegt ze.
    Goede reis en tot morgen als jullie weer terug zijn in Heytse!
    Groetjes Ans en Door
  5. Iet Goertz:
    21 september 2014
    wat een geweldige vakantie, goede reis en tot gauw in heytse
  6. Rob en Astrid:
    21 september 2014
    Rage on tour is vandaag (zondag 21-9) weer terug in Nederland. We hebben geen blog, maar foto's zien van elkaar is ook leuk! En misschien maken we nog wel n digitaal verslag.
    Groetjes
  7. Els janssen:
    21 september 2014
    Wat een fantastische vacantie weer. Fijn dat nu alles goed is verlopen.
    Een fijne voorspoedige terug reis.
    Wij zien ons maandag weer.
    groetjes Frans en Els.