Dag 25 en 26 Denpasar-Heythuysen

22 september 2014 - Heythuysen, Nederland

Omdat we zondag om half 2 afgehaald worden om te beginnen aan onze terugreis wordt het dus inpakken en afscheid nemen van Sanur. Maar eerst genieten we nog van een paar uurtjes aan het strand en het zwembad en tussendoor moet dat boek ook nog uitgelezen worden. Uiteindelijk lukt dat nog tijdens de lange vlucht naar Amsterdam. Wanneer we maandagmorgen om 7.10u ned.tijd op Schiphol landen zijn we bijna 24u onderweg met nog een treinreis voor de boeg. Om 10u komen we aan in Weert waar John van Someren Brand ons afhaalt. Moe maar met boordevol mooie herinneringen kijken we terug op deze mooie reis door Sumatra, Java en Bali. We hebben dan ook zeker geen spijt dat we de afgebroken reis van vorig jaar hervat hebben en nu op een goede manier hebben kunnen afsluiten. Het was voor ons de eerste reis waarbij we een reisblog bijhielden en dit was niet altijd even gemakkelijk vanwege vaak trage internetverbindingen en de vele uren die we toch onderweg waren. Nu we weer thuis zijn sluiten we dan ook ons reisverslag af en we hopen dat jullie via onze verhalen en foto's een beetje hebben kunnen meegenieten van de Indonesische cultuur, natuur enz. Elke reactie in welke bewoordingen dan ook vonden we fijn om te lezen, waarvoor nog TERIMA KASIH

1. Presser:
    Welkom thuis.
  2. Door:
    Salemat Makang!
  3. Nelly Hoeben:
    23 september 2014
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn en dat jullie er zo van hebben genoten.Ik vond de reisverhalen heel leuk om te lezen en ook de foto's.
    Groetjes Nelly
  4. TruKe.:
    23 september 2014
    Geweldig det gae weer thoes zeetj. Kei kepot mer voldaon.
    Wat hebben we genoten van de verhalen en de foto`s.
    Gelukkig hoeven wij er nu niet meer naar toe, komen we jullie gewoon vragen.
    Mia & Koos geniet van jullie verdiende rust na zoveel avonturen.
    Dieke Knoefel: TruKe
  5. TruKe.:
    23 september 2014
    Fijn det gae weer thoes zeetj. Kei kepot mer voldaon.
    Wat hebben we mogen genieten van jullie foto`s en verslagen, `t fijne is nu hoeven wij er niet meer naar toe, vragen we jullie gewoon.
    Geniet nu van jullie rust in Heytse.
    Dieke knoefel: TruKe.
  6. Annemiekdriessen:
    23 september 2014
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn! Ook ik heb genoten van jullie reisverslagen. Ben nu heel benieuwd naar de fotoalbum!!
  7. Ton:
    23 september 2014
    Jazeker hebben we meegenoten!! Het wakkerde heimwee aan...
    Wat een geweldig land met heel mooie mensen en een prachtige natuur! Heel benieuwd naar alle foto's. Daar gaan we weer een keer voor afspreken.....groetjes en bedankt voor alle prachtige verhalen! Je schrijft trouwens mooi, Mia!
  8. Henk en Riek:
    23 september 2014
    Fijn dat jullie terug kunnnen kijken naar een geweldige vakantie waar jullie veel gedaan en gezien hebben het was fijn om jullie zo te volgen .welkom thuis en groetjes Henk en Riek
  9. Michel en Lianne:
    23 september 2014
    Fijn dat het deze keer vlekkeloos en zonder gezondheidsproblemen is verlopen. Jullie kunnen terugkijken op een fantastische reis. We kijken uit naar het foto album! Groeten en nog veel plezier met het nagenieten!
  10. Pierre & Margriet:
    23 september 2014
    Welkom thuis fijn dat dit keer alles goed is verlopen we zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's jullie blog was zeer leuk om te volgen we horen wel weer iets als jullie uitgerust zijn .
  11. Rini & Miranka:
    5 oktober 2014
    Ha Mia en Koos,
    Wat een prachtige foto's en verhalen. Blij dat het toch nog gelukt is om jullie reisblog te bekijken!!
    Tot snel ziens weer!
    Groetjes van ons!