Dag 1 Schiphol

28 augustus 2014 - Amsterdam, Nederland

Heel vroeg op vannacht want om half 5 staat het taxibusje al aan de voordeur. Thei, Iet, Ellen en Tara zitten al te wachten om Sanne na 2 jaar Zuid-Korea om 7u te verwelkomen op Schiphol en wij kunnen mee. Om 7u netjes op tijd gearriveerd en ze komt natuurlijk uit een andere gate dan waar wij naar staan te kijken. Dus zij verrast ons! Daarna met z'n allen op weg naar n ontbijtje want dat kan er nu wel in. Rond half 9 nemen we afscheid van de familie Goertz en gaan op weg naar de incheckbalie en alles gaat van n leien dakje. Nog even -uiteraard- n telefoontje van John, onze 'reisorganisator' met de belofte nu gewoon vakantie te vieren op weg naar een rustig plekje en daar zitten we dan nu. Te wachten tot het 11u is want dan mogen we naar gate 5. Op weg naar Medan met een tussenstop in Kuala Lumpur. We zullen blij zijn wanneer we daar zijn en dan hebben we de 1e dag al om, maar eerst nog even..... nou ja iets langer dan.... vliegen richting de zon en de jungle van Sumatra. Nu wachten, wachten!

1. Ton:
    28 augustus 2014
    Fantastisch vooruitzicht! Doe het dit keer zonder ons te laten schrikken! Super leuk dat je een blog maakt. Ik ga jullie volgen! Heel veel plezier! Groetjes
    Sjaak en ton
  2. Presser:
    28 augustus 2014
    Mia. En koos wat fijn wij zullen jullie op jullie reis volgen veel plezier en geniet ervan.
  3. John en Marij:
    Hoi lieve mensen.
    Eindelijk dan, jullie reis afmaken en nog veel meer. GENIET,GENIET. We volgen jullie. Goeie vlucht en tot morgen.
    Knuffel van ons
  4. Collega's BJZ:
    28 augustus 2014
    Fijne vakantie en veel plezier!!
  5. Annemiekdriessen:
    28 augustus 2014
    heel veel plezier samen, geniet er deze keer van de eerste tot de laatste dag van!!!!
  6. Bergmannetjes:
    28 augustus 2014
    MIKO, suc6 inde lucht.... komt goed en daarna geniet van het moment...... LIEFS van ons xxx
  7. Nelly:
    28 augustus 2014
    Hele goeie reis en veel plezier.
    geniet ervan.
  8. Gerty:
    28 augustus 2014
    Heel goede reis en veel plezier tijdens de vakantie!
  9. Truus en goof:
    28 augustus 2014
    geniet er van en veel plezier
  10. Nelly Hoeben:
    28 augustus 2014
    Heel veel plezier samen en geniet zonder ziek te worden
  11. Sjra en ine:
    29 augustus 2014
    Wel even gebukt daarboven iran
  12. Rens en Leny:
    30 augustus 2014
    Mia en Koos een veilige vlucht en een te gekke vakantie!